We all want love

Heej. Sitter och surplar i mig en smoothie innan det är dags för träning. Idag ska jag köra Core 25 min och SH'bam 45! Det är en annan instruktör på SH'bam idag så dansen kommer se annurlunda ut, ska bli spännande! Såg imorse att the BigBB måste öva lite på sina moves. Träna assen dessutom. Imorse bjöd SPRI-eleverna på mat och dans från deras kulturer så snacka om att vi gick se jävligt stora ass idag! Fyfan vad jag blev avis. Både på kropparna och på hur sjukt jävla grymma tjejerna var på att dansa. Vill också kunna :(

Det kommer väl. Ska fan gå på kurs, he he


Hmm fan vilken trött bild. Men den hade jag på mig idag, Sunshine från MQ. Är mer rosa in real. Svarta jeans + boots till!

Kommentarer
Postat av: Acke den Fine xD hehe

du har en jättefin kropp charlottentotten xD

2012-02-22 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0