16 januari 2012

Haaalåja!! Måndag idag, nya schemat har börjat. Våra fredagar som brukade vara uuunderbara har blivit lite mindre underbara, slutar runt halv 3 (tror jag) varje gång!!! Buuuuuuuuuuu Silverstolpe får skärpa sig lite nu va. Har hur som helst haft en bra dag! När jag kom hem drog jag direkt på mig träningskläder, hur opeppad jag än var, och började plugga matte. (jag satte på mig träningskläderna för att jag senare inte skulle kunna ångra mig hehe) Första gången jag har tagit hem matteboken och faktiskt räknat lite, kändes bra!! Drog upp och körde ett 55 minuters muskelpass och jag är nu döööd. Eller snarare så är mina armar döda, för instruktören som kör på måndagar har typ 60 % armar i passet och jag har sveriges svagaste armar hehe.

Jag ser fram emot min grova träningsvärk jag kommer ha imorgon!!!!! (seriöst, jag gör det). Nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0