23 januari

Heeej!

Måndag morgon och jag är hyssad pigg ändå. Men tråkigt nog känner jag att jag har allt för lite sömn i kroppen. Får ta igen det på onsdag morgon då vi har halvdag!! Fick sluta en halvtimme tidigare igår på jobbet, när jag kom hem duschade jag sen vid 11 satt jag med ett svenska papper och svarade på lite frågor. Jag vet inte varför, men jag pluggar alltid som bäst på senkvällar. Det är då jag blir som mest intresserad av jätte ointressanta saker; som till exempel det här då (vi läser om antiken...). Lite knas men ändå najs.

Vår första lektion var inställd så vi börjar 10:10 idag, schönt. Så jag ska börja gå upp mot Åkermyntan snart för att ta bussen. Ha en fin dag allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0