All over now

två saker som stör mig:

1. när killar skriver "brudar som vill me på fest imorgon hör av er!!!:)" - asså.... en av dom få gånger jag använder det här ordet: LOL!!
2. att man numera tvingas till att ha facebooks tidslinje. vafan

phett onödigt bara. en sak jag älskar är dock känslan efter man har tränat - och dessutom känslan under träningen när du känner att du har utvecklats, alltså blivit mer uthållig. kände det idag, så jävla najs!! Körde box med Julia i 55 minuter. Älskar boxning, det är as kul (då snackar vi i pass-form, skulle aldrig klara det på en seriös nivå). Torsdagar är seriöst den värsta dagen nånsin, skola från 8:00-16:25.... as korta raster och 4 lektioner innan lunch. Snacka om att jag är utmattad. Hoppas på en fet träningsvärk imorgon, och jag ska masa mig iväg till gymet imorgon efter skolan hade jag tänkt. Bra start på helgen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0