Knockin' on heaven's door


Rebecka, jag, Linnéa och Soffan!

Agnes, Emelie, Linnéa, jag och Agnes kompiz, hehe.

Finaste Lollo!!♥

Hellooo!! Vilket fantastiskt jävla avslut jag fick på lovet hörrni! Jag har ju i stort sätt legat hemma varje kväll sedan nyårsafton och bara tillfrisknat. Igår var jag frisk och jag hade skit roligt! Träffade Sofia, Mimmi, Maria och Julle i stan först och efter någon timme drog jag och Soffan till Nockeby. Sen bar det av mot Vällingby till Matte där det var massa härliga människor. Fler folk kom och helt plötsligt stormar Rebecka in! Blev jeteförvånad hehe. Jag, Sanna, Linnéa, Soffan och Emelie partade ända tills klockan blev 5 på morgonen och då kände jag och Sofia att det var dags att börja åka hem hehe. Min snälla pappa kom och hämtade oss, så skönt!!

Jobbadeju igår också, började 12. Skulle jobbat till halv 5 men 5 minutos innan jag slutade frågade dem med hundögona på om jag ville jobba till 8. Jag sa nej det vill jag inte och då drog de på ännu mer hundögon så det blev ett ja tillsist... Så igår blev det stressigt som faen, men det funkade ändååå.

Nu har Sofia precis gått, vi sov ut och satte på Rapports Årskrönika som vi blev tillsagda att se tills imorgon. Nu ska jag städa rummet och lägga mig i ett varmt bad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0