Långpromenad

Håller på att få tillbaka känsleln i mina fingrar nu och det är lite jobbigt att skriva faktiskt. Jag var ute på en riktigt fin och lång prommis med Lisafia. Vi tog lite bilder och gick vid vattnet, det va så fint ute, helt lila/orange himmel! Kan visa bilder när hon och om hon lägger upp dem :)

Kollar i H&M katalogen nu, riktigt trötta kläder faktist. Badkläderna är dock feeett fina!! Ska tjata lite på mamma så att vi kan beställa lite hihi. Ikväll ska vi ha gäster, eller okej jag ska typ hålla mig undan för det är mammas och pappas polare men ja. Jag ska vara hemma och sova och bli friiisk så jag förhoppningsvis kan gå ut imorgonkväll istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0