Min dag


Finaste Sara & jag!♥

Heey! Nu sitter jag i en nybäddad säng och snorar. Kollar på lite tv och snorar ännu mer. Att vara förkyld är typ värre än att vara typ feber-sjuk, nästan.

Idag har varit en bra dag. Vaknade klockan 11, tog en buss 12 (träffade Mrs. Julia Cenner på bussen och hade sällis med henne, mycket nöje) och gick av Brommaplan för att gå till Sara. När jag kom dit bar det av mot Ålsten med Lydia och Sara. Vi tog en långprommis i det fina vädret! Tog kanske 30-40 minuter och det var välbehövligt. Vi gick in på Gateau och ett tag senare kom Katta och vi åt lite brunch. Sofie svängde förbi också! Vi drog strax efter 2 för jag skulle jobbba. Jag jobbade 15-19:30 och det har fan aldrig gått så dåligt. Jag mådde inte alls bra och gick runt och nös/hostade mycket. Men nu är det över och jag har duschat bort all stress.

Imorgon ska jag och mamma på Hasseludden spa. FyFAN va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0