Såja!

Igår


Nyss



Whooopa! Tror inte ni kan gissa hur trött jag är just nu. Fick typ 4 timmar sömn inatt. Meeen det var värt för igår hade jag riktigt kul och var as glad! Dock somnade jag gråtandes, lite mindre kul. Igår drog jag, Sofia, Lydia, Katta, Emma och några andra brudar hem till en som hette William i Högland där det var lite blandat folk, där var vi i nån timme ungefär och det va trevligt! Sen drog vi vidare till Bromma Kyrka till någon dude jag inte vet namnet på, men där var det nästan bara folk vi kände och där blev det dans och mingel. Drog hem vid 3 tiden...

Idag har jag jobbar 12-halv 5. Zegt. Nu har jag hetsat och fixat mig och ska kila ner till bussen snart. Ska möta upp tjejerna och vi ska äta middag för att fira Katta ännu en gång som fyllde år igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0