Sen kom jag på, att du var den du sa du var

Hejsan. Hur mår nii?

Jag är jättetrött och typ nere, även fast jag har haft en jättehärlig dag med mina vänner. Efter skolan drog jag och tränade en timme på gymmet och klockan 4 gick jag på ett core-pass. Sen gick jag slaffsig som jag är upp till vällingby i slaffsträningskläder och kollade i lite affärer. Fick med mig en shorta, en blus, en "tjocktröja", träningsbyxor + en träningströja hem. Dock var allt förutom träningskläderna på rean så det är nais :)

Snart väntas mat och sen ska jag krypa ner i soffan och kolla film. Får tillbaka tankarna på andra fredagar och får en jeteklomp i magen. Inte kult. Nu ska jag glo på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0