Skitmatte


_Haha den här effekten är fulast, den gör bara en minimal skillnad xD



Vilken bra helg jag har haft! Igår var vi och åt på Jensen's Bofhus vid Sveavägen. Var hur mysigt och gott som helst! Vi deltog i en tävling, man kunde smsa till ett nummer så kunde man vinna en god efterätt... Så jag, Lydia och Sara smsade och såklart vann Lydde! Haha hon som inte ens ville vara med egentilgen...... jag och Sara norpade en hel del av vofflan med glass och sylt hihi.

När vi ätit klart drog vi hem till Philip ett tag och senare vidare till Anton där det var lite mer folk. Men jag Sara och Katta var så himla trötta så vi drog hem till Katta och kollade på film och sov hihi. Imorse vaknade vi vid 12 och gjorde en brunch och kollade film. På hemävgen drog jag till vby och köpte lite småsaker. Nu sitter jag och pluggar matte... Går ju bra (ser ni ju av bilderna, så tråkigt har jag). Ska jobba klockan 7.... segt. Men bättre det än att jobba på dagen iallfall. Nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0