Bildbomb!

Jag är helt död!! Min kropp är verkligen renad och helt.... ren. Hasseludden var underbart och välbehövligt! Vi gled runt i sånadär söta morgonrockar och bara spa:ada och hade oss. Mys!!



haha hei


Här sitter jag i den 40 grader varma utomhuspoolen!

& här i ett jättevarmt bad inomhus vid den stora simbassängen

Mamma i relax-stolarna!

Fick låna Felicias snygga baddräkt!


Standard mamma replik "gåå diiit så tar jag kort" här tvingade hon mig gå in bland
några träd...


Riktigt trötta bilder på mig. Osminkad och sjuk, då blir man ju inte bättre på bild asså!!

Mammiii ♥

Efter lunchen och lite mer softande inomhus gick vi ut och badade igen.
Sen bar det av hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0