Vi sätter oss ner, utan ett ord






Hehe, igår.

Hallåååja! Äntligen ligger jag i sängen. Har längtat hit sedan jag gick upp klockan 11 imorse. Jobbade idag klockan 12-16. Det var jobbigt för alla kunder var på dåligt humör = jag blir på dåligt humör. Klockan 16:30 hade jag och min lilla familj bokat bord på Olerys i Vällingby, va supermysigt! Och gott för den delen. Jag tog en cesarsallad. Klockan 6 gick vi på bio: Mission Impossible filmen och den var faktiskt jävligt bra (brukar inte gilla såna typer av filmer). Det var min söndag det!

Igårkväll var ju vi tjejer hos Lydia och det var sååå mysigt och såå gott!!! Lämnade dock min kamera där så bilder kommer i veckan. Sen drog vi vidare till en kille i vår skola i Åkeshov fast där var vi inte så länge för vi gick hem till Emil som fyllde år. Där var det massa folk och vi firade honom!! Tillsist drog vi till Alléparken till någon som Clara kände men då var klockan rätt så mycket så jag ringde efter pappa (min personliga chaufför hehe) som hämtade mig, Lydia, Sara och Tove. Kom hem vid 3 och slocknade rätt så fort.

Nu ska jag läsa ur min engelska bok - A child called 'It'. Såå hemsk :(
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0