When I held yah

Hello!!

Inatt hade jag så jäkla svårt att sova för jag var stört illamående, jag lökade som ett jävla djur och huvudet dunkade. Imorse när jag vaknade hade jag feber. Inte mycket men fortfarande. Så jag stannade hemma idag och somnade om till halv 1. Vi hadeju ändå bara 3 lektioner så det gjorde inte så mycket. Har räknat lite matte och nu har jag gjort världens godaste våfflor. Som dessutom är jättenyttiga med havrekli, dinkelmjöl,, solrosfrön, linfrön osv! Mömmsss. Nu ska jag fortsätta kolla på dom lama programmen som går den här tiden på dygnet (fyfan va dåliga dom är)


äter våfflorna med jordgubbar/hallon + keso!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv recept på våfflorna:)

2012-01-24 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0