Who gon stop me






Idag! Jenas från Tiger of Sweden och min nya tröja från Oasis!

Hallåja! Blev en rätt sömnlös natt, jag har hostat heeeela natten... sjukt irriterande. Det ledde till att jag sov till typ halv 1. Gick upp och åt/duschade och nu har jag precis fixat mig klart. Jag ska till stan och fika med Elin!! Hon skulle ju varit med när jag och Alice träffade Linnéa men då kunde hon inte så det ska bli roligt att träffa henne!

Sen har mina kompisar från landet kommit till Stockholm så jag ska träffa dom efter fikandet och vi ska äta!!¨åå jag har saknat Liz och Carro sååå mycket!! Julia ska troligen också käka med oss :D

Nu måste jag kila till bussen, pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0