lol

hallåååå :)
 
jag mår inte helt utmärkt just nu asså, har ont i halsen och snorar och slemmar hela tiden hehe. Men jag har vilat de senaste dagarna och proppat i mig en massa C-vitamin, så att jag ska friskna till tills på tisdag då jag och brudarna drar till Malaga!!! Sååååå taggad, jag kan typ inte sova på kvällarna för att jag ligger och tänker på det hehe xD Idag jobbar jag mitt sista pass innan jag går på semester, ett 4 timmars pass. Så jävla NAJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska inte gå in på en McDonalds på minst en månad nu alltså, usch. I torsdags jobbade jag i 8 timmar, det var mindre kul. Trodde aldrig jag skulle komma därifrån.
 
Idag sov jag ut, sov hela natten vilket jag inte har gjort på flera nätter p.g.a hosta, så nu är jag rätt så pigg iallfall. Har packat lite inför både Spanien och Långasand idag, eftersom jag drar typ 1 dag efter jag kommer hem så har jag inte tid att packa. Nu ska jag äta sen cykla upp till jobbet :) herrååååååååååå (sjukt meningslöst inlägg, var är min blogglust??????????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0