Onsdag

Hej!! Till dig som undrade var min svarta klänning med öppen sida kommer ifrån så är den från Urban Outfitters!

Gick upp vid halv 10, drog i mig ett glas mjölk och drog ut på en springrunda. Var riktigt skönt. Nu har jag precis ätit frukost och ska lägga mig i solstolen och njuta några timmar innan jag måste jobba.

Igår åt jag middag på Waynes med Romina, var väldigtväldigt mysigt att träffa henne igen! Sen lite senare drog jag till allmänna med Malin och hennes två danskompisar Veronica och Jennifer. Madfin kväll och vi hade väldigt kul. Kom hem vid 11 och drog en slagg. Synd att det är så jävla kyligt på kvällarna bara, den riktiga sommarvärmen har fan inte kommit än :( men nu jävlar ska jag bli lite brun, hehe puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du klänningen i Sverige eller i något annat land? När och hur mkt kostade den? förlåt för tjatet den är bara väldigt snygg!

2012-06-20 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0