Söndag

Vad sjukt att ha sommarlov, känns inte alls som det! Skolavslutningen var dock så jävla bra. Var med fina vänner hela dagen och mådde bara allmänt bra! Det var så himla kul att se alla 3or lyckliga som aldrig förr för att ta studenten, det höjde helt klart upp stämningen inför våran dag/kväll. Jag, tjejerna, halkan och elle åt i Alvik, satt där i några timmar innan vi drog vidare till Philip. Där var vi och softade innan vi rörde oss till mataffären. Gick hem till katta där vi lagade god middag. Sofie och Emma svängde förbi också. Efter katta begav jag, Lydia Sara och Sofia oss till Philip igen där det var bra människor och vi hade det riktigt kul faktiskt! Var hemma vid halv 3 pga jobb kvart i 11 på lördagen. Igår softade jag hemma bara.

Gick upp i tid idag, joggade upp till vby och körde BodyStep. Fyfan vad lök, min tröja blev helt och hållet blöt. Men bra kändes det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0