Torsdag!

Hej!! Är väldigt glad just nu :) har haft brabrabra dagar. Efter förra inlägget sov Malin hos mig, vi mös och åt en god frulle. Drog mig in till stan och mötte Sofia, vi åkte till gamla stan och gick på två olika museum hihi. Vi vill vara lite kulturella! Mycket mysigt. Sen åt vi middag med hennes mamma och Erik, på deras segelbåt i Alvik. Det var verkligen hur mysigt som helst. God mat och kvällssol kan man leva på länge. Sedan bestämde vi oss för att åka en tur också och det var det bästa som hänt mig på länge (åker aldrig båt så är as glad när jag gör det hahaxD). Kollade sedan på Johans fotbollsmatch med Philip Lydia och Kevin. Drog hem till Sara med tjejerna och mös sönder.

Sov hos Sara och idag har jag, hon och Lydia solat/softat hos mig. Nu ligger jag i soffan men ska snart ut på en springtur! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guu vad fin tröja, vad kommer den ifrån?? :)

2012-07-01 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0