Examensfest

Hallåååå bloggappen funkar ju inte, har inte kunnat logga in på flera dagar.... känner mindre och mindre sug att sitta vid datan också för det är så nice att kunna ladda upp bilder från mobben. What to do??

Igår var det fest för hela jävla slanten hos Riksisarna. Kalle har gått ut högskolan så vi bjöd hit släkt, familjekompisar och även mina och Kalles polare. Eller ja det var Sofia Lydia och Sara som var med mii, sen hade Kalle minst 15 kompisar. Mat, musik och dryck kan ju aldrig gå fel. Det var trevligt, men lite senare drog vi till Backlura på en stor utflyttningsfest vilket visade sig inte vara så kul som vi trodde. Jag och Sara drog tillbaka hit och fortsatte ha kul med folket som var kvar. Idag har jag jobbat, gjorde ju inte så mycket i och med att det regnade men iallfall, var kämpigt att gå upp imorse ska jag säga.

Jag och mamma har precis gjort vår sommarjordgubbsmarmelad, sååå gott. Jag och även tryckt i mig jordgubbar och melon som blev över från igår, gott men lite jobbigt när man vet att allt måste ätas upp ikväll, har väl cirka 3 liter kvar så det är bara att sätta igång igen xD tjarrå (kan inte lägga upp bilder för har ingen egen data för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag såg för ett tag sedan att du har en svart klänning som är öppen vid midjan som typ två sträck. Den sitter ganska tight och är inte så uringad. Var kommer den ifrån? kram

2012-06-20 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0