Äntligen fredag!


Häftiga runda brillz från Beyond Retro! Har alltid velat ha sånna för att de är så sjukt coola, så nu fick jag dem wehoo!

En bättre bild när jag softar i en fet hängmatta, observera dubbelhakan!

Brabrabra dag!! Två lektioner, drog med brudarna till stan och åt lunch på Helmers Café! Sen gick vi runt i stan i några timmar tills klockan blev 3 då vi åkte hem. Jag gick av i Aba och gick upp till mamma och vi åkte till Bauhaus och en gigantisk City Gross. Älskar att handla med mamma, det är så himla mysigt! Vi har nyss ätit en god fredagsmiddag och nu sitter jag nöjd och belåten. Antagligen kommer Lydia över till mig, annars ska jag kika film med päronen och ladda upp inför imorgon då det vankas jobb och middag hos Sara! Såå taggad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0