Det är så jag säger det

Jamen hallåja! Hur mår ni?

Jag mår bra efter en välbehövlig varm dusch. Igår var jättemysigt. Jag och Katta köpte med oss en pastasås hem till Sofie och vi började laga pasta och kyckling. Sofie hade gjort kladdkaka som tog slut innan vi ens börjat äta den riktiga maten he he. Lite senare kom Sofia, Linnéa och Mimmi förbi och vi tjejer var så sjukt övertaggade haha, men vi hade riktigt kul. Senare kom det lite mer folk... Jag och Katta la en slagg där och imorse mös vi i Sofies kalla hus. Jag och Katta började traska hemåt och stannade på Gateau och jag köpte med mig en macka, sen hyrde vi även en film och köpte lite godis. Sen softade vi bara hemma hos Katta resterande dagen. Välbehövligt. Såg dock inte så mycket av filmen, somnade som vanligt.

Ikväll är det oklart, jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Är taggad samtidigt som jag är sjukt trött. Det är en knivig situation. Jaja, puss!!


Somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0