Du är död för mig


Mina fina! Haha Saris du är så sööööt <3 förjävla blåsigt dock

Åhååå man kan ju inte vara annat än glad en sån här dag!! Jag och Sara satt ute i 30 minuter på en rast och solade, första gången den här terminen man sitter ute UTAN att frysa!! Slutade 10 över 12 och jag, Katta och Sara gick hem till Lydia och kollade Gossip Girl. Dock är jag inte alls insatt i det programmet så jag kollade inte så mycket he he. När jag kom hem gick jag och handlade lite ingredienser till en pastarätt jag ska laga ikväll! Har inte ätit pasta på hur länge som helst känns det som så är så himla sugen på det.

Försöker plugga lite men det går inte så bra... historian var svårare än jag hade trott :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0