Fredag!

Godmorgon!!! :)

Sitter redo och klar för en kort skoldag, våra två sista lektioner har blivit inställda pågrundav att vi redan haft muntligt prov i spanska och att på NO:n jobbar vi i grupp, så idag slutar jag 10 över 11! Sjukt värt. Om det blir som planerat så ska jag och Lydia åka in nånstans och käka lunch samt jobba på vår NOuppgift! Det blir ju faktiskt lättare att arbeta om man har en lite mysigare och trevligare miljö omkring sig. Sen ska vi uträtta lite andra ärenden också.

Nu ska jag fixa det sista sen gå ner till bussen! Alice och jag tar alltid sällskap på fredagar hihi :) inatt drömde jag att vi firade nyår på en as stor lokalfest och att Alice dagen efter var försvunnen. När jag ringde hennes mobister så kom jag till typ nummerupplysningen, det var as skummt verkligen. Vaknade med en klump i magen så jag var tvungen att höra av mig till henne och kolla så att hon verkligen levde haha.

Jaja, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0