Lördag




Jag och tjorven ♥

Jag igår och här får ni ju en glimt av hur håret blev! Är nöjd, inte helsvart utan lite röd/bruna toner i det hela!

Jag just nu... inte lika charmig he he

Igårkväll var väl sådär om man säger såå! Jag och Katta hade dock kul hemma hos henne i nåra timmar innan vi drog vidare. Fick så himla ont i huvudet, alltså inte lite utan det var sjukt. Jag har dessutom aldrig ont i huvudet vanligtvis så jag var tvungen att åka hem, pappa hämtade mig i Vällingby, var hemma vid 2. Sov ut idag och har pluggat lite matte. Fyfan vad oskönt. Så ovant att slå upp skolböcker igen när man haft ledigt. Aja, det måste ju göras eftersom vi har ett stort matteprov på tisdag....

Jobbar 16-20 idag så nu ska jag hoppa in i duschen sen cykla upp mot vällingby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0