Onsdag

Kan börja med ett mellanmålstips: avocadoröra a lá Lydia. Mosa en avocado tillsammans med valfri mängd keso. Häll sen på lite salladskrydda/aromat och du har världens godaste tillbehör till en rostad macka! Inget smör eller liknande behövs på mackan utan bara den här röran, sååå gott!! Gott med lite tomat pådee.
Kan ju säga att jag hade lite tacoköttfärs kvar i kylen så det blev en köttfärs/avocado macka, den satt inte hel fel! 

Idag började jag 10, hade hälsosamtal sen rusade jag direkt till lektionen. Vi slutade efter det för idag var det halvdag. Inte så jättevärt hehe, ville bara somna om imorse när klockan ringde. Drog och gymmande efter skolan, sen svängde jag förbi Ica och köpte lite frukt och nu sitter jag här proppmätt. Känns bra! Nu ska jag fortsätta tragla med mitt tal :(

Kommentarer
Postat av: lydde

godaste!!!!

2012-03-28 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0