She wants to move


ruzze smygfotade mig hur jag såg ut idag xD

Sitter med historian... förjävla jobbigt. Sitter helst seriöst bara och slaffsar ner en massa skit, men aja. Idag hade jag sämsta morgonen! Vaknade för sent, och när jag kom till skolan insåg jag att jag hade GLÖMT MIN MOBIL HEMMA. Alltså, jag tror ni inser min panik. Skön som jag är spamringer jag Kalle som svarar klockan 10 och typ 40 min senare kom han med min mobister, såå snäll. Jag sa till Lydia att jag skulle vara sur hela dagen bara för det, men fan vad jag Lydia och Katta har haft kul idag! Härligt väder på det också, vi åt vår första glass ocksååå!! Efter plugget mötte jag Alice och vi tränade core + box!! Härligaste.

Igår var jag och mi familia och tog passfoton. Fyhelvete säger jag bara, man ser ju lite mindre bra ut när man suttit i ett trångt rum med 7111111 barnfamiljer i över 1 timme. Vi var ända ute i Nacka så vi käkade TAcobar på Nackaforum efter!

Jävlar det blev ett rätt köttigt inlägg. Nu ska jag fortsätta plugga! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0