Spontanbio

Palla att jag nyss började gråta till finalen av Sveriges Mästerkock.. jag är ju förjävla känslig när det gäller äldre personer som visar känslor, vilken en domare gjorde heheh xD

Ikväll var jag och mami på bio, såg The Hunger Games! Den var sååå spännande, helt seriöst. Jag hade aldrig hört talas om varken böckerna eller filmen, så det var nått nytt. Kan ju säga att man inte direkt märke att den var 2 timmar och 22 minuter. Kändes mer som nån timme eller nått. Se den!!! Sen sprang jag och mamma bokstavligt till Kjell och Company för att köpa färg till vår skrivare, borde sett jäkligt kul ut. Nu ska jag ännu än gång läsa min svenskabok, att den aldrig tar sluuuuuuut! Godnitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0