Idag/London

Heeiiii!! Har precis proppat i mig lite frukt, smoothie och macka med avocadoröra. Bästa melliset! Idag hade vi nationella prov, var nära på att försova mig.... som tur var så började mamma tidigt så jag slapp hetsa till bussen. Det var hyffsat lätt, men det är alltid så med engelska - man tror att man är as bra sen när resultatet kommer så gick det tydligen åt helvete (he he). Drog och tränade efter skolan, lökade som en jävla gris. Fast det var inte värre än igår när jag och Alice (och Malin som vi träffade) var på spinning... verkligen blöt tröja och rinnande svett från fejset xD jävla svettfejs xD men det är naaaaaaaaaaajs

Har ju varit i London över helgen, det var as najs och mojsigt osv att vara med mami! Shoppade mestadels, eftersom vi har varit i London förut och gjort alla sevärdheter (typ åkt BigBen osv) så kollade vi bara runt lite nu för att färska upp minnet lite. Najs väder och trevliga (men jävligt fula) människor. Vi var på en opera, Fantomen på Operan med Peter Jöback som huvudroll! Var as roligt att få uppleva musikal där, eftersom det finns så mycket sånt i London. Laddar över lite bilder när jag känner att jag orkar :) kanske ikväst! 

Nu ska jag cykla upp till vällingby för att jobba 17-21:30. Segt...  

update: hahahaha lol jag (lydde) märkte att jag skrivit att jag har åkt BigBen xD *asgarvar*
London Eye ska det ju vara såklaaaaaaart!

Kommentarer
Postat av: lydde

åkt bigben? xD looool

2012-05-16 @ 17:28:03
Postat av: lydde

åkt bigben? xD looool

2012-05-16 @ 17:28:41
Postat av: Anonym

HAHAHAHA fan va kul

2012-05-17 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0