Valborg

Heeeiii! Jag mår så sinnessjukt bra just nu! Är sjukt trött och har dessutom ont i bröstet, men fan vad jag är glad inombords. Det har bara vart så jävla bra dagar med mycket skratt och sol. Speciellt igår. Sjukt bra kväll, Valborg brukar alltid kaosa men vi hade det riktigt trevligt! Jag, Sara, Lydia och Sofia grillade hos mig och vi taggade lite, sen drog vi vidare till Bromma, till Leo. Det kom massa folk dit nästan så mycket så att man inte kunde gå runt, så jag och Sara följde med Katta, Sofie o.co. till Bromma kyrka. Där var det trevliga och glada människor och vi dansade och hade kul. Jag och Sara var hemma vid halv 3 kanske, så det var as najs ändåå!

Idag har jag stekt hemma, och har nyss ätit på Frandis med Jullan och Alice. Det var mysigt och gott, resultat är en fet jävla gravidmage. Hatar när de blir så xD Tagga skola imostron!!!!!!!! lite desperate housewifes och sömn pådee så ska vi se att de går brast :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0