klippt/slingat håret!

Heeeeej saknar mig ? Amen det såklart. Ni vet ju varför jag inte har uppdaterat idag, klippning (blev bra!) & pluggning. Har plugget lite inför spanskaprovet imrogon, och gjort mer på fördjupningen, mami and daddi har hjälpt mig. Nu ska jag hoppa i säng, ser typ inte vad jag srkier för jag är så sjutk trött. Vi hörs imorgon någongång! Pöss.


haha fuckface! men ni ser ju iaf hårfägen innan, ¨ganska mörkt..


resultat: blonda slingor! inte så jättestor skillnad, men jag tycker iaf att det blev en riktig uppfräshning!

lägger upp en dagens outfit också, strumpisar & linne från ginatricot, kofta - kalles gamla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart klippte/slingade du dig & hur mkt kostade det?:)

2009-12-03 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0