segaste evvaaahh

Asså shit, den här kvällen har sugit ashole! Jag har fan inte gjort nånting. Suttit och följt en konversation på facebook, nivet på en bild så får man ett mail såfort någon kommenterar. 100 mail på 10 min !! blev bara liiite lack. Sen har jag saknat arvin mer än vanligt.. så jag har deppat över det ett tag. 18 dagar kvar tills jag får träffa han -.- :'/ sen tillslut satte jg mig och målade om mina naglar, samma sak som förra gången.
Det va min kväll det! Rolig? Nej!

Börjar 10 i 10 imorgon, har städdag. Sen slutar vi typ 12, tjockt najs! Efter skolan ska ja va med Louise, länge sen ju! Men vi hörs säkert imogon :) kraaaam!


jag & louise sötnos för några månader sen :)

Kommentarer
Postat av: Louise

MEEE LÖÖÖVE YOU BABE !

2009-12-17 @ 09:11:38
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0