i promes you!

Tja! Kom hem från den sista träningen med laget för typ... en halvtimme sen. Mer till&med. Och jag har fortfarande inte duschat. Bläääääääääääääääää. Men jag har varit upptagen med lite annat, har suttit & letat bilder på mig och Louise. Som jag ska använda till en grej... mohahha :D
Jag har ocskå tänkt på en annan sak. Eftersom vårat lag ska splittras och så, så har jag bestämt mig för att sluta på fotboll. Eller iallfall ta en paus. Om jag vill börja igen så kommer jag gå till hsk 94or. Så det känns faktiskt bra. Det blir efter Örebrocupen som är om ca 2 veckor. Now you know !

Efter att jag har duschat ska ni få bilderna från festen som jag lovade er för 2 dagar sen! Jag LOVAR.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Bergstedt ♥

åhå vad sööt! :)

Ska vi lägga till varandra med bloglovin'? om du har det! :)

2009-06-15 @ 23:33:11
URL: http://liveyalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0