slapp dag

Jag har legat framför tvn i säkert 2 timmar nu. Har vart fast framför "Made" som går på MTV. Inte världens roligaste program, men jag är så jävla trött så det funkar. Efter lunchen la jag mig i en "säng" på trädäcket och solade. Jag skönk ner i den + att solen kom från vänster sida, så jag fick en rand på benet&magen!! Asså, att mitt vänster bakben blev mycket brunare än frambenet. Haha, fattar ni? Det var iallfall stört. Sen försvann det fina vädret och jag har inte gjort något speciellt.

Ikväll ska jag typ sova över med Romina tror jag. Vet inte riktigt vart vi ska vara, vi sa bara att vi skulle göra nått ikväll.


(bloggar från köksdatorn, så jag har inga andra bilder.)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv:

tack så mycket :)

Är allt bra med dig idag ? :)

2009-06-20 @ 16:29:16
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: elin

sv; hhah gud vad gott ;)

vilket datum börjar ni igen ? :P KRAM

2009-06-20 @ 18:57:49
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0