Shopping

Godmorgon på er! Gårdagen var sjukt kul, i stan så shoppade jag och mamma lite saker till min Barcelona resa som är om ynka 6 dagar!! Sen så mötte Kalle upp oss och vi gick och åt på Taco Bar. Första gången jag åt där faktiskt, gott var det! Och juste, jag klippte mig också! Jag klippte mig för kanske nån månad sen, men det var fortfarande så jäkla slitet så jag klippte mig igen. Nu sket jag hur kort det skulle bli, bara dom slitna topparna försvann. Så det var skönt! Och jag har typ kommit på en sak också, att jag ska spara ut min lugg, alltså inte ha lugg nått mer. Jag hade hårband i fredas, och det va så jäkla skönt att få bort håret från ansiktet! Om jag ångrar mig så kan jag ju alltid klippa lugg igen =)

Sen vid 8 tiden så gick jag och Romina hem till Jennifer. Och vi satt och snacka och fick typ skrattattacker all the time. HAHAH.. Sen satte vi på nån sjukt konstig film, som vi typ småkolla lite på. Romina somnade nångång vid 2, medans jag och Jennifer låg och snacka till 4. Hahah. Ni ska veta att det är sjukt läskigt att sova med Romina, hon såg exakt ut som The Grugde när hon låg där och sov!! (hon brukar inte göra det) Men det va det att jag såg det som att hon hade typ runda ögon och öppen mun och hennes hår låg typ ruffsigt över hela kudden. Vart lite skraj där asså. Haha.
Till frukost år vi hemmagjorde fåfflor (haha tack Niki för att du sa hur man gjorde!!), det vart sjukt gott!

Och nu sitter jag här, väntar på att våra gäster ska komma, det är mammas bästavän från mitt landställe, hon och hennes man, hennes äldsta dotter (typ 25 år) och dottersn pojkvän! Det ska bli skoj.
Och ikväll är det Malins tjejmiddag som gäller! Gud vad kul det ska bli!!
Skriver senare! Pussar.


Shopping.

"14 år till salu" är det många som har tipsat om, så mamma köpte den åt mig! Nu är det bara att läsa ut Twiligt och börja på den här hemska boken...

Den korallrosa, eller den som ser lite rödare ut (fast den är nån rosa nyans), är från Monki.
Och den ljusrosa är från Gina. Två super söta bodys till Barcelona!

Vanligt vitt linne, fast det är långt. Från Gina.

Två sjukt snygga jeansleggings, från Gina.

Snygga tygskor från Top Shop!

Kommentarer
Postat av: malin

Fint! :D



SVAR: Ajuate! Gu vad roligt du kommer ha det! :D haha

2009-03-28 @ 16:23:21
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: louise

fint! jag har nästan likadana skor fast typ mörkblåa :) (har aldrig använt dom, dom är nya hihi :) ) <3

2009-03-28 @ 17:36:24
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: din bästavän FOREVER :)

ja, älskar dom! funderar på att köpa vita också, fint till våren/sommaren :) <3<3

2009-03-28 @ 18:09:56
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: SANDRA

Åh den boken måste jag köpa! :O<3

2009-03-28 @ 20:00:21
URL: http://ssndra.blogg.se/
Postat av: marie

fint du har shoppat. Älskar ginas jeansleggings.

2009-03-28 @ 21:30:08
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0