Studiedag!

Hej! Sitter hemma hos Julia just nu. Somsagt så sov jag och Alice över här. Mysigt. Gårkvällen spenderades med Kasper, Alice och Julia. Vi hade riktigt kul faktiskt!
Igår gjorde vi typ ingenting när vi kom hem, eller haha Alice sminkade sig till fjortis och gjorde sitt hår enomrt stort, hahaha fan vad töntigt! XD Medans jag låg och lyssnade på Alice låtar på hennes mobil.. Vi gick och la oss vid 2 tiden typ, och vaknade vid 11 imorse. Då klädde vi på oss och dukade ut frukost på Julias altan, så satt vi ute i förmiddagssolen och åt frukost. Fyfan vad mysigt det var. Alice har såna där högtalare till sin mobil, så vi hade på sommar-2008 låtar. Ååååh. Sommarn är grymt välkommen just nu!

Alice gick för ett tag sen, hon och några kopmisar skulle upp till vällingby och typ sola solarium. Fett onödigt, hahah! xp
Och jag ska snart hem jag också, jag ska vara med Louise idag! Hon har varit och hälsat på i sin gamla skola nu på morgonen, men nu sitter hon på bussen påväg till mig. Och Julia ska typ se på bio med sin kusin idag. Så alla har fullt upp.
Jag och Louise ska förmodligen sitta ute och sola idag.. Eller jag vill det iallfall. Haha. Får tvinga henne till det eller nått.
Nej, nu måste jag gå upp och tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen ska jag ge mig av hemmåt! Vi höres.


Alice, jag och Julia på Malins tjejmiddag i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0