Gamla bilder

Hej bloggen! Sitter hemma hos Felicia. Vi har precis haft engelska omprov. Eller inte omprov, utan vi hade inte gjort provet för klassen hade det på den dagen vi spelade in reklamen. Och nu har det gått as lång tid, typ 1 månad efter, så det är skönt att inte det hänger över mig. Nu är det bara matteprov kvar. Jävla prov!!
Musiken som vi hade sista lektionen blev inställd, så d-klassen slutade 1 =) tur vi har! C-klassen hade no-labb kvar, haha synd för dom! :-) Jag och Felicia gick hem till Hanna, vi typ åt mellis och sen gick vi igen. Haha. Vet ni vad vi åt? Vi skar kiwi bitar och doppade det i nutella :-D Haha! Det va galet gott så det kan jag rekomendera ;-).
Nu ska jag vara lite social mot min söta Felicia, pussar!


Haha Julia i 4an! Fyhelvete vad söööt!

Jag i 4an!!! ;O lik? lite kanske.

Kasper i 4an!! Hahahah, gud vad söt :-) hoppas han inte läser min blogg, då blir jag säkert nerslagen eller nått.

HAHAHAHAHA, FJORTIS CREWET!! Början av 6an. :$ skämms!
Julia S, Jag, Romina, Agnes, Maja, Amanda & Julia C.

Jag nåra veckor innan jag klippte lugg =)

Gamla bilder jag hitta på Felicias data.

Kommentarer
Postat av: julia

AAAAAAAAAAAAAAAAA CHARLOTTA! TA BORT DEN OTROLIGT FULA BILDEN PÅ MEJ!!!!!!!!!!!

2009-03-16 @ 18:08:56
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: julia

Haha jo kanske, men den är fortfarande skiit ful!:O XD

2009-03-16 @ 18:20:45
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men fy ! ta bort fjortis bilden ! :O <3

2009-03-16 @ 19:43:35
Postat av: malin

Så söta :) <3

2009-03-16 @ 20:48:11
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja eller hur ... nedslagen av kasper?! ..

2009-03-21 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0