speedad

OOH LUCKY LUCKY, I'LL DO YOU LIKE A TRUCK!!!!!!!!!!!!!! wohoooooo feekkeee fekkeeee. Haha knarkar låt asså, så jääävla obeskrlivgt braa!! haha okej chilla lite nu lotta. Slutade sjukt tidigt idag, va hemma hos julia wittrin vid typ 1 redan. Va där med hanna, malin, cenner och sen wittrin såklart. Vi hade skitkul as usual ;)

Förlåt om jag inte bloggade igår, men jag hann inte. Vi tränade core sen typ degade jag bara så.. Nu ska jag och wittrin snart på träning igen Box den här gången!! NU KÖR VI! TAAAGGA TILL!!! haha gud vad jag är taggad asså, stört! :O jaja, vi hörs när jag kommer hem, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart tränar du någonstans? Åldersgräns?

Tack för en bra blogg :)

2010-01-28 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0