blev lite långt sådär

Helloo!!! Hmm ska jag kanske berätta lite som jag har gjort... Lördagen va skojj och söndagen va riktigt mysig. Va med Rebecka och Julia hemma hos mig, käka glass och kollade på TV och slappade som man gör på deg-söndagar. Igår vare skola, mötte Alice på tuben och va med den underbara flickan hemma hos mig. Sen mötte jag Christoffer vid Frandis och vi delade på pizza. 

Idag hade vi en lektion som började 13:20 så jag, Sara och Sofia drog igår vid 9 tiden och fikade på Café 60! Första gången jag var där faktiskt, hehe. Kände mig lite efterbliven som inte hade varit där innan... va hur mysigt som helst där ju! Sen drog vi hem till Sara och kollade på film (Allt för min syster.. herregud va sorglig den är) och vi grät lite grand och sen somna vi. Vakna rätt sent och chillade sen drog vi och käka på nån pizzarestaurang nära Sara. 

Efter plugget idag så drog jag, Johan, Jakob, Gustav och Marcus till Donken och käkade eller aa dom gjorde. Sen drog jag och kollade i lite butiker. Köpte en skit söt/skön kofta från Mango (min nya favorit butik seriöst!!) och ett vanligt svart linne från H&M. 

Nu ska jag ut och springa :) Känner att jag behöver det - även fast vi hade mördar gympa pass igår på idrotten. Shit vad klassen kommer bli tränad efter åren med våran gympalärare, hon har skit jobbiga men galet roliga lektioner! 

Cred till den som läser allt!! hehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din gympalärare?

2011-08-30 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0