inköp


klänning/linne som är supergulligt, dock för långt (har vikt upp de på bilden)
men ska klippa av de och sy så det blir lagom långt :)

söt och sjukt skön klänning

bikini. dock SÖÖG överdelen ser ni hur mkt den pressar in tuttarna? ser platt ut,
även fast ja inte har big boobies så sög den här skiten in hela!! men underdelen
satt super :) så behåller underdelen o skickar tebax överdelen.

fransväska, het!!!

gaaaaaaaahhhh - mina älsklingar. no words för dom ;) love


superc00l cowboy/solhatt. först va den inte lika snygg jag trodde, men
när jag har haft på mig den nu ett tag så är den sjukt het. tänk till rayban, solbränd,
snygga kläder o typ converse... mmmhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :D vart e dem söta blommskorna från? & väskan? tacksam för svar :)

2011-01-16 @ 21:47:53
Postat av: Sara

Hej! Vart har du köpt solhatten? :)

2011-04-26 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0