lite rädsla såhär på kvällskvisten

Okej.
Inte långt kvar nu.
Om 5 timmar står jag på Arlanda och har fått se gruppen för första gången, eller ja - dom som reser från Stockholm. Om 7 timmar sitter jag på flyget påväg till värmen. Hm... jag kan faktiskt inte fatta att det är här, kommer ihåg när jag satt i NO-klassrummet och skrev "åå soligt och det är 2 månader kvar till Malta!" 2 MÅNADER! Vänta, kan vi sakta ner tiden lite eller?! Det har gått så sjukt fort. Sen var det 10 dagar kvar. Och det kändes skit lite. Sen igår var det 2 dagar, det har gått långsamt. Jag är fan rädd asså, därför jag skriver detta. Tänk att om ett dygn kommer jag ligga i ett hotellrum med Alice och två helt random tjejer på Malta. Det har faktiskt alltid känts som en typ liten dröm som vi bestämde i vintras men man tänkte ba nej men det kommer inte hända.. Även när allt var klart kändes det så, men aa nu är det här. Tror det känns mest konstigt för att man inte reser med sina föräldrar. Men jag är samtidigt så sjukt taggad, jag kan fan inte beskriva det. För snart kommer jag få möta en jäävla massa nya människor, jag kommer få en massa minnen och nya upplevelser och jag tror verkligen jag kommer bli starkare och visa att jag klarar mig själv. Hehe fett seriöst det här blev men det hjälper faktiskt mig att coola ner lite.. Varit med tjejerna ikväll, känns konstigt att jag inte kommer träffa varken Felicia Malin eller Hanna på minst 2 månader. Kommer ju dra till Långa sen, så dom får man träffa i slutet av sommaren.. Så sjuuukt men aa. Om planet skulle sturta eller nått (peppar peppar ta i trä) så älskar jag mina nära och kära väldigt väldigt obeskrivligt mycket! Hihi

Kommentarer
Postat av: anonym

hur mycket poäng hade du och i vilket gymnasium ska du börja i? :)

2011-07-14 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0