Bilder från Barcelona

Dansen gick somvanligt bra. Förra gången bestämde vi kläder, helvitt. Riktigt ballt faktiskt. Helst stora pösiga mjukisar, och tajt linne. Och det har jag fixat. På det såkallade "Ge-kås i Ullared" som ligger asnära mitt landställe, där hittade jag ett par perfekta mjukisbyxor. *nöjd* =) haha.

Men, nu ska ni bannemig få bilderna från Barcelona. Dom andra får ni någon annan dag! :-)


Okej, lets start. Vi kom till hotellet (som var 4-stjärnigt!!), det va verkligen galet fint.


Hotell utsikt. Hhahahaha, sophie stod sådär och var lite lagom söt varje gång vi gick ut på balkongen, trevlig utsikt! Hahahaha, nerå. Tänk bort henne, man ser ju faktiskt havet!

När vi kom dit, typ vid 3 tiden kanske, så stack vi direkt till planen och tränade. Det här är dagen efter, vi prickade in dom dagarna det var galet mycket sol! Cred till ossss.

Polen. Dock var den IS - kall. Fyfan. Jag kände att jag var tvungen att bada iallfall en gång, även fast jag typ dog när jag klev i med lilltån i vattnet.. Men jag och Julia lyckades kämpa oss i iallfall.

Schtek.


Haha, en rätt så snygg DJ som var där och spela lite låtar. Det märks att Spanien är efter i musiken, han spelade låtar som "Please don't stop the music" och typ "Lollipop". Fast det var grymt iallfall. Jag dansade lite, min dans. Och då typ kollade han på mig hela tiden och vinkade på mig att jag skulle komma upp på "dansgolvet" och dansa. Noway.

Stranden som man såg från hotellet. Jag måste ta och berätta vad som hände mig när vi skulle gå dit.. Inte kul säger jag bara. Vi tar det i slutet av det här inlägget. :-(

Påväg in till Barcelona!

Julia och Amanda sötnosar!

Hhahahha, jag och Louise inne på nån bio grej. Nivet när man har 3D brillor blir typ skärmen as nära en, det var rätt coolt. Dom visa en film när dom Barca spelade fotboll. Det kändes som att man typ stod på planen samtidigt!

Laget. Vi fick gå in i BORTA - lagets omklädningsrum. Shit, dom har typ egna massagebord, bubbelpool, fräsha duschar och allting. Tänk då hur Barcas omklädningsrum ser ut då. HAHA. Byta ut? Dom kan få typ Hby IPs omklädningsrum. HAHAHA. Fääätt najs.

Hm.

Laget.

Sen var det ju självaste areenan. Typ en av världens största. Den kan ta nästan 100 000 personer!! Galet.

Man fick verkligen inte röra gräset, men se vad nära jag var! :)

Lotta

Jag och Klaralee. =)

Vi gick högst upp på läktarna, fyfan vad högt det var. Fick nästan lite höjdskräck där XD
Jag och Shamim på bilden iallfall.

Patrizia, jag och Julia.

Julia, jag.

Efteråt gick vi till någon typ aaaaaskänd kyrka. Så känd satt jag inte kommer ihåg namnet på den. Nejdå, men känd var det tydligen.




Min händelse påväg till stranden;
Jag, Louise och Julia tappade vort hotellkort. Smidigt. Vi går tillbaka och hittar det, som tur var.
Påvägen tillbaka så stannar vi vid en bom. Nivet, typ en tågbom. När tåget kommer så är bomen nere så man inte kan gå, annars är den uppe. Illfalll, en sån var det iallfall till stranden. Och det var en snubbe i ett bås som satt och styde den. Vi står där och väntar på typ 2 st som var kvar på stranden eller nått, vi står iallfall vid bomen. Och jag står tydligen över den, jag hänger inte på den, men står så jag har den under mig. Efter typ några minuter så ville typ den dära killen skrämma oss eller nått, så han trycker på "fälla-upp-bomen-knappen". Och ja, den åker med fullrulle. Och träffar RAKT på min näsa och del av läppen. Jag trodde typ att jag skulle döööööö. Fyyyyfan. Jag började skrika som typ en stucken gris (haha) Och stor grät resten av kvällen. Och min läpp stod typ ut 2 cm ut än vad den skulle göra. Och mina ögonlock var svullna som in i helvete av allt gråt.. Shit. Tur att den inte träffa rakt på näsan, då kunde ju typ näsbenet åka in i hjärnan eller nått. Fett mysigt. Eller typ om nån tand skulle trillat ut. Jag fick nöja med en ENORM fläskläpp. Men den la sig dagen efter, som tur var. Men vilken treeevlig start på våran resa. Var lite deppig dagarna efter, men det gick över sen.

Ni får bilderna från landet senare. Det orkar jag inte lägga upp nu. Det här har redan tagit typ minst en timme.. xp
Vi hörs imorgon igen! Pussar.

Till dig "Anonym" som undrade om jag hade färgat håret eller nått; nej. Aldrig. Mitt hår blir sjukt ljust på sommaren av allt saltvatten och sol jag får. Och jag typ gjorde 2 slingor för typ 3 år sen. Men altid färgat håret, nej. :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser ut som en bra resa, förutom det där med fläskläppen, det kanske inte var så trevligt.



Svar: Kul!

Kram! :)

2009-04-15 @ 21:26:52
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: niki

Lotta, KLART JAG HAAAR!! :O har kollat din blogg 837438 gånger om dan -.- <3333



föresten den heter sagrada familla :D hahahaha x)

2009-04-15 @ 21:29:01
URL: http://nnikia.blogg.se/
Postat av: nessie

Sv;Jaa det är härligt! Gud vilka fina bilder och det så super skönt ut!

2009-04-15 @ 21:31:07
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, kyrkan heter typ la sagrad de familja lr nått(?) Jag har oxå vart där:) Fin blogg btw!:)

2009-04-15 @ 21:40:52
Postat av: malin

Fina bilder. Stackars dig :'( <33333 ses imorron :D love yaa

2009-04-15 @ 22:03:16
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Niki

det är bara bra med mig :)

kanske vi kunde läsa varandras bloggar? :)

2009-04-15 @ 22:16:23
URL: http://nikiwiberg.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

haha okej då sötnows <33 löv ju tuu!!

2009-04-15 @ 22:56:30
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

jag blir galen av bilderna x)



vad menar du med laget , spelar ni typ fotboll ? :D

2009-04-16 @ 20:28:01
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: Awa

fina bilder!! ni verkar ha haft skit kul! :D förutom med fläskläppen då:/ önskar att jag kunde ha följt med, e fett avundsjuk;)

2009-04-17 @ 20:47:52
Postat av: A A N N I E M A T I L D A

sv ; jag längtar galet mycket efter sommaren menar jag ;D

2009-04-19 @ 10:12:46
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0