Dans lektionen

HOLA SOLA!! HAHAHAHAH.. Det var så mamma väckte mig och Kalle varje morgon på gran canaria i julas. Så jäkla störande. Menmen, solen ligger på som fän nu, hoppas det håller i sig!
Idag i skolan hade ju vi våran dans lektion. FYFAN vad bra det gick!! Först var jag grymt nervös, men sen fick jag typ värsta adrelalinkicken, så gick det hur bra som helst! Jag hade förberätt en typ aerobic som ja gjorde som uppvärmning, sen körde vi typ 8 st diagonaler. Sen körde vi dansen i två olika tempon. Skit kul. Sen i slutet ville dom att vi skulle visa våran riktiga dans, så då gjorde vi det också.. Men det gick också rätt bra :-) förutom att jag tappade bort mig på ett steg.. Men sånt händer!!

Nu ska jag prov packa lite till Barca, sen ska jag iväg på dans ikväll =) ! Kraaaaamis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0