Fredag kväll

Förlåtförlåtförlåt!! Jag har inte hunnit uppdatera något idag. Men efter skolan så gick jag, Hanna, Malin, Felicia, Julia och Alice ner till lidl och köpte läsk, godis och chips. Vi begav oss hem till Felicia där två tårtor väntade. Hennes mamma hade gjort dom. Fan dom godaste tårtorna jag har ätit!! Typ choklad- banan smak. Galet gott.
Vid typ 7 gick jag hem och åt, sen ringde Julia C och fråga om jag kunde göra henne sällskap upp till åkermyntan. Där uppe träffa vi Alice Kajsa och Emma. Vi var med dom nån timme kanske. När dom gick hem till Emma, så stötte vi på Julia Wittrin, Sophie och Patrizia. Vi är med dom också. Ända tills nu. Eller jag kom hem för kanske en kvart sen, har tvättat bort sminket och sånt.
Imorgon har vi träningsmatch klockan typ 9 på morgonen. Det är därför jag inte gör något speciellt på en fredag kväll. Är så jävla trött också. Aja, får tänka att allt fett vi åt på oss idag kommer försvinna imorgon under matchen. Hahaha.. Jävla komplex jag har asså.
Jaja. Nu måste ag verkligen sova. Imrgon får ni lite bilder och kanske vidios från veckan som har gått. Sov sött gullungar !♥


Favoritbild på min älskling Felicia! Hur söt?!

Kommentarer
Postat av: malin

Sååååå söt Felicia ! <3333333333333

2009-04-26 @ 19:11:09
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0