Hej

JAG VET att min blogg ser helt fucktup just nu, jag och Malin (haha verkligen jag också!!) trollade lite, försöte göra blå bakrund och blabla. Och nu ser ni resultatet. Ser ni den underbart sommar blå färgen? Och den peeeerfekt stora bilden på mig på sidan? Ääääh, nepp, inte jag. Min blogg är ju bara helt jävla vit. Och nu är det vår, så snart ska det in med nya färger!

Efter en sjukt najs dag i skolan, så gick jag och Malin hem till mig. Vi fixade lite på min misslyckade blogg, sen lärde hon mig sin dans. Hon går på disco med Felicia. Jag kunde början, men nu har jag lärt mig lite själv =). Malin har gått, hon har träning; på en fredag!!! Vad är det för tränare som sätter in en träning på en fredag?!
Men nu kommer Felicia som har vart i vby, nu ska jag impa på henne genom att visa dansen. Önska mig lycka till ;-)
Kram.


Väldigt gullig bild från i sommras. Den sommaren hade allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0