Jeansleggings

Jag har just ätit middag. Grillat blev det! Och tro det eller ej, men vi satt ute på vårat uterum och käka idag, härligt! Det är verkligen sommar för mig.. Haha. Vi har gäster också. Fast jag känner dom soppas bra så jag tror inte att dom bryr sig att jag inte är där. Tihihi..
Hemma hos Malin tillverkade vi egna smycken! Sjukt fint blev det. Jag gjorde ett armband och ett halsband. Sen håller jag på med ett till halsband, men jag blev aldrig klar med det. Slänger upp bilder senare.

Jag kommer även ge er bilder på mina nya jeans leggings från Salt. Mamma kom hem med dom till mig igår. Jag hade aldrig trott det; men hon köpte med hål i! Hon är typ über emot det, haha. Men hon tyckte tydligen att dom här var lite lagom snygga, och hon gillar den här idéen med jeansleggings. Jag tycker att dom är snygga, och sjukt tajta haha. Det första som hände när jag typ böjde på knäna, eller gick upp från typ soffan va att dom sprack vid knät. Treeeeevligt. Haha, fast man lägger bara märket till det när man sitter ner. Aja, så farligt såg det inte ut. :-)

Ikväll ska jag vara med Romina. Eller hon ska sova här. Jag tror att hon snart tar bussen, så ska gå och möta henne vid åkis så tror jag att vi ska hyra någon film eller nått. Vi får se hur det blir. Ha en bra lördag kväll, folks!

<3

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:26:41
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0