Spanish

Tjena! Kom hem från Vällingby för ett tag sen. Det har ju vart "Bäst i väst" final idag. Fullproppat, verkligen! Det va as kul dära, synd bara att inte vår skolas bidrag vann, hon var klart bäst!! Istället var det någon jävel som sjöng "if i where a boy" .. Jag tyckte inte hon var så bra.. Och gissa vem som var gäst-domaren?!?!?!?! Laila Bagge från Idol och Lets dance!! Haha, det var fett coolt. Hon är sjukt söt.
Jag och min spanska grupp va inte i skolan idag, vi var med Frederick, våran snygga spanskalärare inne i stan på typ kungliga balletten/operan. Det var inte kul. Hahah, vi gick runt där bara, sen typ såg vi nåra som dansade lite smakprov av dom riktiga balletterna.. Och frederick hade sagt att han skulle dansa!! Men inte det heller.
Aja, jag tror ni känner igen Frederick från kanal 5! Nivet den dära reklamen för "Philip och Fredrik"? Innan är det ju typ en massa olika personer som ska typ leka nyhetsrapotärer eller vafan det heter, och den dära lite mörka killen är Frederick! Det är fett coolt =) han är modell också. Här är hans hemsida. Grymt snygg =)

Nej, nu håller min mage på att dö. Ska ta något att käka, hörs sen!



Frederick. Känner ni igen han? :-)

Kommentarer
Postat av: Niki

Hihi, det är lungt, du behöver inte läsa! :)

2009-04-16 @ 18:40:21
URL: http://nikiwiberg.blogg.se/
Postat av: malin

Snygging ;P <3

2009-04-16 @ 20:29:51
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0