myskväll

Hände en tabbe idag, hör här.
Jag och Felicia va inne på Stina-Lee's blogg, och så stod det att hon var från Malmö. Och jag tycker inte att det språket är så vackert, så jag ba: Nääää, fatta vad fult hon snackar då!
Så säger hennes lillebrosha Oskar; shhhhhhhhhh!!! min kompis (i rummet bredvid) är ifrån Malmö, käften!!
Hahaha, hmmmm! Goooooood work Lotta..! Fan vad jag och F garva.. ;p

Anyway, kvällen var galet mysig. vid halv 9 tiden stack jag Felicia och Julia ner till allmänna för att ta kvällsdopp. Det var sjukt jävla underbart där, inga folk, vattnet var helt stilla och det var en galet fin solnedgång. Tog massa pics men dock inte med min mobil, skulle skicka bilderna till den men det glömde vi såklart. Ni får dom imrgon eller nått!
Vi står iaf och tvekar i typ 10 minuter, sen hoppar jag och J. Sen hoppade vi om & om igen, najs som fan!


bild påväg till berlin


Kommentarer
Postat av: CLIP

Jag säger detsamma! Dagen var lite tråkig=)

2009-08-13 @ 00:14:02
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0