love you girls

pallar inte att du ska hålla på & ta mig i andrahand hela tiden, även nu när jag ska bort och skit. paaaaaaaallante.. -.- :'/

Där fick ni vidion som såmånga har frågat efter! nu har jag skrivit så jävla mycket om den dansen så nu lägger vi den åt sidan hehe.
Igårkväll va jag iaf med bästavännerna romina, julia och felicia. Jag älskar er så mycket tjejer!! kommer sakna er grymt mycket när jag åker bort =( vi snackade girlytalk och dansade dansmatta halva natten, skitroligt! haha jag ch romina sög på det, så tog vi bara nån låt så gick det i seriöst 1000000 km i timmen, haha tror aldrig att jag har garvat så mkt :) .

imorse vaknade vi, käkade frukost länge sen gick vi ner och dansa igen, haha! och guitar hero körde vi också, fan vad jag älskar det! jaja, jag hade en rolig kväll iaf! vad gjorde ni igår? :)


AHAHAHA BÄSTA BILDEN PÅ oss fan! snygga vi va i 6an asso :) även fast det inte är som förut, så är det alltid lika roligt att vara med er tjejer, JAG ÄLSKAR ER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0