spruta nr 2 är tagen

Shit, vad det snöade idag! PLUS att jag försov mig, vaknade kvart i 9, då jag skulle möta julia och felicia -.- bra jobbat lotta!! aja, påväg till skolan halkar jag till (dock ramlade jag aldrig!) 20 gånger, jag räknade haha. Jag gick och väntade på att ramla, men det kom efter skolan istället när jag och julia skulle til bussen. HAHA, var inte kul men jag kunde inte sluta skratta.. jaja nog om det.

jag och cenner drog till vby, käkade & kolla julklappar, sedan mötte vi pappa och jag tog livmoderhalscancersprutan nr 2. Gjorde ondare den här gången =( .
snart kommer mongobarnet julia igen, vi ska mysa och slå in julklappar hihi. Hörs senare! Pöss på er.


älskar dig mongobarn!


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dej med kotten! <3

2009-12-19 @ 18:40:23
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0