tralala

Anonym om klippt/slingat håret!:

vart klippte/slingade du dig & hur mkt kostade det?:)

svar: jag klipper mig i vällingby, nya affärerna mitt emot donken. "hårskulptörerna" heter det! sjukt bra det stället alltså. vet inte riktigt hur mycket det kostade '(mamma betaaaalar, hahha) men klipp + sling tror jag är nått över 1000. :)


tjobrä! haha jag säger det till alla fan. jag har börjat säga det till lärare till&Med, har blivit en sån vana! första gången jag sa det till helena, hon ba: eeh.. vad sa du..? jag ba: OJDÅ, heeej!!! Hon ba: hejhej.. haha aaaackward. medans tomas ba: tjotjo! haha så skön.

anyway. NU är jag klar med min SO fördjupning, jag och mamma har suttit sen typ 8, hehe. Men slutresultated blev fan skitbra, hoppas på riktigt bra betyg annars då jävlar! ;)

dagen idag; skitsvårt spanska prov, hjärnsläpp på matte (G-diagnos..) diagnosen, pinsam händelse i klassrummet (hahah wittrin!) och sen var jag med arvin älsking! vi typ gjorde inte så mycket, snackade, kollade tv, mös osv..


nu ska jag sova, håller på att slockna! hörs imrogon nångång, helg = dålig uppdatering. menmen. puss på låret!


haha mongobild..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0